Office en administratie in de cloud
 

Alles wat u nodig heeft binnen één business platform
De online werkplek voor iedere ondernemer

 

Boekhouden lastig? Niet met BIZZcounter
 

Het BIZZcounter serviceteam beantwoord uw vragen
Makkelijk online samenwerken met uw accountant

 

De BTW aangifte klaar wanneer u wilt
 

Volledig geautomatiseerde BTW aangifte
Bespaar tijd via de koppeling met facturatie en inkoop

 

De boekhouding altijd up to date
 

Facturen, inkopen en betalingen automatisch verwerkt
Eenvoudig online boekhouden. Voor alle ondernemers

 

Importeer en verwerk bankafschriften
 

Koppel banktransacties aan openstaande facturen
Al uw bankafschriften altijd online beschikbaar

 

Beheer vestigingen in één online platform
 

Alle bedrijfsinformatie altijd inzichtelijk
Voorkom dubbel werk. Bespaar op tijd en geld

 

  •  
     Wat zijn de voordelen van online boekhouden:
     
    checkWerken anno nu, alles in één platform
    checkKostenbesparing en altijd de laatste versie van de software
    checkDe boekhouder of accountant kan op afstand meekijken 
    checkDoor automatisatie veel minder handmatig administratief werk 
    checkAltijd online overzicht en toegang tot uw boekhouding
    checkDagelijkse backup in het beveiligde datacenter
  •  
    Een kleine selectie van de mogelijkheden:
      
    checkDe BTW aangifte wordt automatisch opgesteld 
    checkKoppeling met facturatie, inkopen en bankmutaties 
    checkInkoopfacturen eenvoudig verwerken 
    checkHet BIZZcounter serviceteam staat altijd voor u klaar 
    checkHeldere rapportages waarmee u alle bedrijfsinformatie kunt inzien 
    checkBeheer meerdere administraties en stel gebruikersbevoegdheden in
  •  

    Hoe werkt online boekhouden via BIZZcounter:

    Bijna alle ondernemers zien op tegen de boekhouding. Het wordt als zeer lastig en tijdrovend onderdeel van het ondernemen ervaren. Maar een boekhouding is ontzettend belangrijk. Een goede boekhouding zorgt ervoor dat uw kans op succesvol ondernemen veel groter wordt.

    Dankzij BIZZcounter wordt boekhouden ineens een stuk makkelijker en vooral begrijpelijker. U zult ervaren dat u minder tijd kwijt bent aan administratieve werkzaamheden. Deze tijd kunt u dan mooi gebruiken voor waar het echt om draait. Ondernemen!

    Facturatie, betalingen, inkopen en bankmutaties zijn worden automatisch in uw boekhouding verwerkt. Ook de BTW afhandeling is zoveel mogelijk geautomatiseerd. Met één druk op de knop is uw BTW aangifte gereed en klaar om in te dienen.

    Omdat de boekhouding online is kan uw accountant of boekhouder altijd van een afstandje meekijken om te helpen. U hoeft dus nooit meer mappen vol met facturen en inkoopfacturen naar uw boekhouder te brengen. Dit bespaart u een hoop tijd en geld.

    Het BIZZcounter serviceteam zit altijd voor u klaar om alle vragen over de boekhouding te beantwoorden. U betaald hier helemaal niets extra's voor. Wij helpen u met al uw vragen. 

    Probeer BIZZcounter en u zult zien dat boekhouden helemaal niet zo lastig hoeft te zijn als u denkt. 

    Bizzcounter is ideaal voor ZZP'ers, MKB-ers en startende ondernemers. En dat alles vanaf EUR 10 per maand. (software + 1 gebruiker) Voor dit bedrag kunt u optimaal gebruik maken van Bizzcounter. Wij werken niet met extra modules of beperkingen van functionaliteit. Meerdere vestigingen c.q. administraties zijn gratis.

    Uw facturatie, projectadministratie en urenregistratie kunt u ook bijhouden. Evenals het versturen van nieuwsbrieven. Klik hier voor meer informatie:

     Projecten   Facturatie    

     

Probeer Bizzcounter nu 30 dagen GRATIS. Zonder enige verdere verplichtingen. Direct online

Uw account is aangemaakt. Controleer uw email voor alle gegevens. Het kan een paar minuten duren voordat de applicatie actief is.
  Naam :
  Achternaam :
* Email adres :
* Wachtwoord :
* Herhaal wachtwoord :
* Bedrijfsnaam :
  Telefoon nummer :
* Aantal gebruikers :
* Domeinnaam : .bizzcounter.nl
* De uitkomst van + :
  •  pretpaleis

    stars

     

    ''Wij werken nu een aantal maanden in het programma en wij zijn zeer enthousiast over de werking en uitstraling. Het verwerkt feilloos de administratie van onze 20 verhuur filialen.

    Offreren, factureren, boekhouding, verwerken van bankmutaties en BTW aangiftes. Wij doen dit nu allemaal met één systeem. Niet alleen besparen wij veel geld en tijd met deze oplossing, ook is de kwaliteit van onze boekhouding sterk verbeterd en sturen wij onze klanten nu professionelere offertes en facturen! Het programma bespaard ons een aantal dagen per maand doordat de boekhouding door ons gemakkelijk en snel te verwerken is. 

    Goed programma met een goede back office!" 

    Alex de Bree | Het Pretpaleis | www.hetpretpaleis.nl

  • Gratis handboek ondernemen 2013
     
     Ieder jaar brengt de belastingdienst het handboek ondernemen uit. Dit handboek is een onmisbaar instrument voor iedere ondernemer.Er wordt duidelijk uitgeleg gegeven over alle zaken waar u als ondernemer mee te maken krijgt. Zo zullen de volgende onderwerpen aan u worden uitgelegd:
     
    checkWaar krijgen ondernemers mee te maken
    checkWelke eisen worden er gesteld aan de administratie
    checkHoe zit het met investeringen en met bedrijfsruimte
    checkWat moet ik doen als er personeel in dienst komt
    checkWelke gevolgen hebben deze kwesties voor de belastingen
     
    Dit handboek is 100% gratis en wij raden u dan ook aan hier gebruik van te maken. Een goed voorbereide ondernemer is een succesvolle ondernemer.
     
    De keus is aan u
     
     Via deze link kunt u het handboek direct downloaden 

     

  •  
    IBAN. Wat is het wat betekend het voor mijn bedrijf?
    Doe hier de gratis check.
     
    Binnenkort komt u bestaande bankrekening te vervallen en wordt deze ingewisselt door een IBAN. IBAN staat voor International Bank Account Number.

    Uw IBAN nummer is een langer nummer dan uw huidige rekeningnummer. Uw huidige rekeningnummer komt ook voor in uw IBAN. Klik hier om uw eigen IBAN te ontvangen.

    Per februari 2014 is het alleen nog maar mogelijk om betalen te verrichten en ontvangen op een IBAN rekeningnummer. Dit geldt voor zowel particulieren als ondernemers.

    Deze standaard voor betalingen en overschrijvingen wordt ook wel SEPA genoemd. Heel Europa stapt over naar IBAN. Dit heeft veel voordelen maar betekend ook dat u zich als ondernemer goed en tijdig moet voorbereiden. Als u zich niet goed voorbereid kunt na 1 februari 2014 geen niet meer deelnemen aan het betalingsverkeer. 

     Gratis EBAN scan voor uw bedrijf.

    Lees Meer
  •  
    Waarom is een goede administratie belangrijk?
     
    Administratie wil zeggen: alle gegevens over uw onderneming die u op papier (ook kladaantekeningen) of elektronisch (bijvoorbeeld met de computer) vastlegt. Een goed opgezette en overzichtelijke administratie is van groot belang: niet alleen om aan uw wettelijke verplichtingen te voldoen, maar ook voor uw bedrijfsvoering. 
     
    Als ondernemer bent u wettelijk verplicht een goede administratie bij te houden en te bewaren die is afgestemd op de aard van uw bedrijf. Begin daarom meteen met het opzetten van een administratie, zelfs als uw onderneming nog niet eens van start is gegaan.
     

     Voor uw bedrijfsvoering

    Met een goed bijgehouden administratie hebt u snel de beschikking over de cijfers en resultaten van uw onderneming om inzicht te krijgen in uw kosten, uw omzet en uw winst. Aan de hand hiervan kunt u inspelen op ontwikkelingen en uw activiteiten eventueel bijstellen.

    Voor het invullen van uw aangiften 

    Lees Meer